متن و سبک مداحی

بروز ترین سایت اشعار و متن ها به همراه سبک

متن و سبک مداحی

بروز ترین سایت اشعار و متن ها به همراه سبک

با توجه به نیاز مداحان و ذاکرین عزیز ، ما در نظر گرفتیم که این سایت را طبق بر آورده شدن خواسته های مداحان عزیز افتتاح کنیم و در این سایت از جمله : اشعار قدیمی و جدید را جمع آوری نموده ایم که ذاکرین عزیز استفاده لازم را ببرن و ما سعی بر این داریم همراه اشعار مداحی سبک صوت را گذاشته و در آن از بهترین و بروز ترین اشعار متن و سبک بگذاریم


ومن الله توفیق

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

 

اخر یه روزی تو منو میبری و

بهم میگی که تو نوکری و

منو اخر اقا با زائرات ، به کربوبلات میبری و

باز میکنی ، روبه حرم چشم منو

میسوزونی ، بغض تو سینه موندنو

میرسونی ، روی ضریحت لبمو

اقام اقام حسین ) )

زمزمه دل عاشق من ، یا حبیبی یا حسین

خواهش گریه ی مادر من ، دیدن بین الحرمین (2)

(حسین واای)

بارونی چشم من از دست شماست

صدای سینم برات اشناست

خودت بهتر میدونی درد من

اقا زیارت کربوبلا

روی دلم ، نزار اقا داغ حرم

دستی بکش ، تورو خدا روی سرم

کاری بکن برای ، چشمای ترم

اقام اقام حسین ) )

من که تموم زندگیمو ، توی روضه هات به سر بردم

کاشکی میشد اقا موقع مرگ ، چشم تو چشم تو میمردم

(حسین واای)

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • حمیدرضا شهشهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی